Dermatolog Dr. Fatma Özel ile Derma Clinic’de Bursa Buz Lazer Uygulamaları

Vücudun bazı bölgelerinde bulunan tüylerden rahatsız olanlar, lazer epilasyon yöntemi ile bu tüylerden kalıcı olarak kurtulabilirler. Dermanclinic merkezimizde buz lazer uygulaması ile her yaşta insana lazer epilasyon tedavisi uyguluyoruz. Bursa buz lazer tedavilerinde gelişmiş teknolojiye sahip cihazlar ile yüksek soğutmalı olarak ağrısız bir şekilde epilasyon yapılmaktadır. Ağrısız ve hızlı epilasyon uygulaması olarak kullanımı genişlemektedir.

Buz Lazer Epilasyon

Buz lazer epilasyon cihazları, epilasyon işlemlerinde ileri teknoloji soğutma sistemine sahip her türlü ten rengi tedavisine uygun kalıcı çözümler oluşturan cihazlardır. Bu cihazlarda, küçük ve ince başlıklar sayesinde açık, ince tüyler bile rahatlıkla yok edilebiliyor. Bursa buz lazer epilasyon uygulamamızda bireyler maksimum konfor maksimum ağrı ile işlemlerini sonuçlandırmaktadır. Buz etkisi sayesinde eski tip lazer uygulamalarına oranla acı ve ağrı gibi durumları ortadan kaldıran buz lazer, maksimum konfor sunmaktadır.

Kliniğimizde, buz lazer uygulamaları, her bir seansı ortalama 35 dakika sürmektedir. Vücudun epilasyon yapılan bölgesine göre seans sayısı değişmektedir. Birçok kişi için bu uygulamalar 6 ya da 8 seans sürebilmektedir. Erkekler için buz lazer ve kadınlar için buz lazer uygulamalarında istenmeyen tüylerden tamamen kurtulmak ve pürüzsüz bir cilde sahip olmak için tercih edebileceğiniz en iyi seçeneklerden birisi buz lazer uygulamasıdır, seans bilgisi için lütfen bizle iletişime geçiniz.

Ağrısız Lazer Epilasyon Uygulamaları

Buz lazer epilasyon tedavilerini diğer epilasyon işlemlerinden farklı kılan yönü işlem sırasında herhangi bir ağrı ve acının oluşmamasıdır. Vücudun en hassas bölgelerinde bile buz etkisi ile ağrı oluşmadan epilasyon yapılmasını sağlamaktadır. Cilt hastalıkları uzman hekimlerimiz gözetiminde yapılan bu uygulamalar oldukça olumlu sonuçlar vermektedir.

Faydaları

Derma Clinic Bursa Buz Lazer Epilasyon uygulamaları ile istenmeyen tüylerden kurtulmak mümkündür. Erkek ve bayan her yaştaki insanlara güvenli bir şekilde uygulanabilmektedir.

Buz lazer epilasyonun faydaları şunlardır;

1. Hızlı ve güvenilir sonuç vermesi
  2. İstenmeyen tüylerden kalıcı kurtulma sağlaması
  3. Epilasyon sırasında hiçbir ağrı ve acının hissedilmemesi
  4. Kısa sürede pürüzsüz bir cilde kavuşulması

Bu sayılanlar gözle görülebilen faydalardır. Kıl kökünü ortadan kaldırdığı için istenmeyen tüyleri yok ederek bir daha çıkmasını önler.

Kısa Sürede İstenen Sonuç

Vücudundaki istenmeyen tüylerden kurtulmak isteyenler, epilasyon uygulamalarını tercih ediyorlar. Kliniğimize başvuruda bulunanların cilt kontrollerini yaptıktan sonra kendilerine buz lazer uygulamasını öneriyoruz. Buz lazer ile kısa sürede istenilen sonucun kalıcı olarak elde edilmesini sağlıyoruz.

Derma Clinic Bursa buz lazer epilasyon fiyatları için sunduğumuz esnek ödeme seçenekleri, erkek ve kadın buz lazer uygulamaları ve en iyi buz lazer yapan yerler olarak gurur duyuyoruz!

Bu konuda bilgi almak için aşağıdaki bölümden bize mesaj gönderebilirsiniz.

* Sayfa içeriği sadece bilgilendirme amaçlıdır, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz.