jetpeel

jetpeel  (cilt bakımı )
yeni bir cilde kavuşun.

jetpeelSistem özel olarak tasarlanmış bir handpiece kullanılarak serum fizyolojik ve hava yada oksijen ihtiya eden gazı içeren mikro zerreciklerden oluşan süpersonik iki fazlı jet yaratmaktadır süpersonik akım damarların hızını 200 m/saniyeye çıkarmaktadır. Çok küçük ve hızlı bir şekilde hareket eden zerrecikler  jet akımından çıkarak cilde çarptıkları zaman zerrelerin kinetik enerjisini cildin dış yüzeyinin soyulmasına neden olmaktadır.

Jet peel cilt turgorunu , dolaşımını ve nemliliğini daha iyi hale getirebilme kabiliyeti, devam eden iyileşme sürecinde en iyi koşulların yaratılmasına; cilt yapısının rafine edilmesine ve bir çok komplikasyonun engellenmesine yardımcı olmaktadır.

Cildi yenilemeye yönelik FDA onaylı patentli yüksek teknolojiye sahip profesyonel kabul görmüş bir cihazdır. Mekanik peeling uygulamasıdır jet akımı cilde zarar vermeden, sonrasında kişiyi rahatsız etmeden nazik bir şekilde cildi soyar cildi nemlendirir, cildi canlandırır, sıkılaştırır. Doğal bir yöntemdir vitamin ve mezoterapi ürünlerinin akne tedavisinde kullanılan ürünlerin enjektör kullanmadan doğal bir şekilde cildin en alt tabakasına ulaştırılmasına yardımcı olur.

Aynı şekilde beraberinde oksijen verilmesi cildin daha canlı ve daha taze bir görünüm almasına neden olur. 2 veya 4 hafta aralıklarla uygulanır ağrısız bir yöntemdir. Belirli periyotlarla yapıldığında ciltte sıkılaşma gözeneklerde küçülme ve daha sağlıklı bir cilt görünümü elde edilir.

Etiketler : jetpeel cilt bakımı pürüzsüz cilt peeling sağlıklı cilt

2011 © dermaclinic | Bursa | yasal uyarı

Dermaclinic